Aanmelden

Wilt u uw kind aanmelden op onze school? U kunt telefonisch of via het contactformulier contact opnemen met de directeur, mevr Betty Nederlof. (0342-423968). U wordt dan uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.
Na dit kennismakingsgesprek ontvangt u een aanmeldingsformulier, wat u thuis kunt invullen.

Bij de aanmelding dient u zich te legitimeren. Indien u een indicatieverklaring van het consultatiebureau heeft gekregen, vragen wij u om ook hier een kopie van in te leveren bij de aanmelding.

Na aanmelding ontvangen 3-jarigen een VIP-pas. Hiermee mogen zij samen met één van hun ouders/ verzorgers de school een bezoek brengen wanneer zij dat willen. Ouders/ verzorgers vragen wij dan ook een intredevragenlijst in te vullen en in te leveren, zodat wij kunnen inspelen op de zorgbehoefte van de leerlingen.
Kort voordat zij vier jaar worden, mogen zij nog een aantal dagdelen komen wennen op school. Dit aantal is vanuit de wet gemaximeerd op een aantal dagdelen en wordt in overleg met de ouders vastgesteld.

Meer informatie kunt u vinden in schoolgids.

Aanmeldingsdocumenten

Hieronder kunt u het aanmeldingsformulier downloaden. Bovendien vindt u hier meer informatie over het aannamebeleid van de Stichting en de school.